Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.
Základní škola Moravičany, okres Šumperk
Zřizovatel školy: Obec Moravičany, Moravičany 67, 789 82
Organizace byla zřízena za účelem poskytování předškolního, základního a zájmového vzdělávání a zabezpečování školního a závodního stravování souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Právní subjektivita školy vznikla 1. ledna 2003.
Statutárním orgánem je ředitel školy Mgr. František Bek.
Organizace:
- základní škola
- školní družina
- školní jídelna
Základní škola Moravičany, okres Šumperk
Moravičany 213,
78982
Tel. spojení: 583 431 313, 724 643 073
Email: moravicanyz@seznam.cz,
Oficiální www stránky: www.zsmoravicany.cz
Datová schránka: 3tzmpx9
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Moravičany 213, 78982
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Moravičany 213, 78982
4.3 Úřední hodiny
Pracovní dny od 8:00 - 10:00 hod.
V době školních prázdnin dle domluvy.
4.4 Telefonní čísla
583 431 313, 724 643 073
4.5 Adresa internetových stránek
www.zsmoravicany.cz
4.7 Datová schránka
ID datové schránky: 3tzmpx9
č. ú.: 181838784/0300 (ČSOB)
71002219
Nejsme plátci DPH.
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Školní vzdělávací program pro ZŠ "Od hraní k vědění"
Školní vzdělávací program pro ŠD "Místo, kde žijeme"
Vnitřní řád základní školy
Vnitřní řád školní družiny
Vnitřní řád školní jídelny
8.2 Rozpočet
Rozpočet pro daný rok je zveřejněný na webu školy (na podstránce Dokumenty a rozpočet 2021).
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají na kontaktní adresu organizace.
Příjem žádostí a dalších podání
- Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
- Ústně lze podat žádost: telefonicky, osobně u ředitele školy.
- Písemně lze podat žádost: poštou, osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace, elektronickou poštou, prostřednictvím datové schránky.
Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Postup při podávání stížností
Stížnost adresujte vedení školy, jde-li o zaměstnance školy.
Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence (datum podání, jméno stěžovatele, adresa, označení předmětu stížnosti, kdo šetří, výsledek šetření, opatření k nápravě, datum podání zprávy o vyřízení stížnosti a výsledek ověření, jak byla splněna opatření k nápravě) u ředitele školy.
Lhůty k vyřízení stížnosti:
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné vylíčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými).
Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.
Formuláře
Formuláře jsou k dispozici ke stažení na webových stránkách školy.
10.1 Předpisy
Nejdůležitější používané předpisy
Vydané právní předpisy
Žádné právní předpisy nebyly vydány.
10.2 Úhrady za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací
Zveřejněný na webových stránkách školy (pod-stránka GDPR a rozpočet 2021).
Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací
Není.
10.3 Licenční smlouvy
Nejsou.
Výroční zprávu zpracovává ředitel školy. Ta ji vždy zveřejní do 1. března za předcházející kalendářní rok o své činnosti v oblasti poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. Výroční zpráva je k dispozici v ředitelně školy a na webových stránkách školy.
V Moravičanech 25. března 2021
Zpracoval: Mgr. František Bek
Schválil: Mgr. František Bek